סמינולוג support@seminolog.co.il

  • Facebook
  • YouTube
סמינולוג
  • ראשי
    • שאלות-ותשובות
    • צרו קשר
    • תקנון האתר
  • רכישת עבודה
  • מכירת עבודה
  • שרות לקוחות
  • אודות
  • ראשי
    • שאלות-ותשובות
    • צרו קשר
    • תקנון האתר
  • רכישת עבודה
  • מכירת עבודה
  • שרות לקוחות
  • אודות
סמינולוג
  • ראשי
    • שאלות-ותשובות
    • צרו קשר
    • תקנון האתר
  • רכישת עבודה
  • מכירת עבודה
  • שרות לקוחות
  • אודות
  • ראשי
    • שאלות-ותשובות
    • צרו קשר
    • תקנון האתר
  • רכישת עבודה
  • מכירת עבודה
  • שרות לקוחות
  • אודות
סמינריון בנושא השפעת מידת מעורבות ההורים וסגנון ניהול של מנהל בית הספר על הישגיי התלמידים במתמטיקה בבתי ספר יסודיים לחינוך מיוחד המתמחים בהפרעות התנהגות

סמינריון בנושא השפעת מידת מעורבות ההורים וסגנון ניהול של מנהל בית הספר על הישגיי התלמידים במתמטיקה בבתי ספר יסודיים לחינוך מיוחד המתמחים בהפרעות התנהגות

25 עמודים | 2020 | 17 מקורות | 619.00 ש״ח | רכישת עבודה זו

השפעת מידת מעורבות ההורים וסגנון ניהול של מנהל בית הספר על הישגיי התלמידים במתמטיקה בבתי ספר יסודיים לחינוך מיוחד המתמחים בהפרעות התנהגות

בתי הספר לחינוך מיוחד אלו דוגלים בצמצום הפערים של תלמידיהם ביחס למערכת החינוך הכוללת וביחס לבני גילם, טרם חזרתם אל מסגרות החינוך הרגילות. צמצום הפערים מלווה בקשיים רבים הן מצד התלמיד והן מצד בית הספר.

מחקר זה יבדוק את הקשר בין:

  • מידת מעורבות הורים וסגנון ניהול של מנהל בית הספר לבין שיפור התפלגות ההישגים במתמטיקה של תלמידי החינוך המיוחד אשר לומדים בבתי ספר יסודיים המתמחים בהפרעות התנהגות, תוך פיקוח סטטיסטי על משתני רקע של תלמידים, פרופילים של מורים ומאפייני בית הספר.
  • כן ייבדק הקשר בין מאפיני בית הספר, פרופילים של המורים ומשתני הרקע של התלמיד והשפעתם על מידת מעורבות ההורים ועל סגנון הניהול.
  • וייבדק הקשר בין משתניי רקע של תלמידים, פרופילים של מורים ומאפייני בית הספר ובין שיפור התפלגות ההישגים במתמטיקה.

 

התלמידים שישתתפו במחקר הינם תלמידים הלומדים בבתי ספר יסודיים  לחינוך מיוחד המתמחים בהפרעות התנהגות. התלמידים מתגוררים ביישובים שונים במרכז הארץ.

תוכן עניינים

  1. מבוא ……………………………………………………………………………………………………..3
  2. רקע תיאורטי ………………………………………………………………………………………4-10
    • חינוך מיוחד …………………………………………………………………………………4
    • הפרעות התנהגות ………………………………………………………………………..4-5
    • הישגים במתמטיקה …………………………………………………………………….5-6
    • סגנונות ניהול …………………………………………………………………………….6-7
    • מעורבות הורים ………………………………………………………………………….7-8
    • הקשר בין סגנון ניהול למעורבות הורים ……………………………………………8-9
    • השפעת סגנון ניהול על הישגים במתמטיקה ………………………………………….9
    • השפעת מעורבות ההורים על ההישגים במתמטיקה ………………………………..9
    • הקשר בין מאפייני בית הספר להישגי התלמידים במתמטיקה ………………….10
  3. מטרת המחקר ……………………………………………………………………………………11-12
    • רציונל ……………………………………………………………………………………….11
    • מודל המחקר……………………………………………………………………………….11
    • שאלות המחקר ……………………………………………………………………………12
    • השערות המחקר…………………………………………………………………………..12
  4. מתודולוגיה ……………………………………………………………………………………….13-15
    • המדגם ………………………………………………………………………………………13
    • כלי המחקר ……………………………………………………………………………13-14
      • שאלון משתני רקע …………………………………………………………13
      • שאלון למדידת עמדות כלפי מעורבות הורים …………………………13
      • שאלון למדידת מדיניותו של המנהל לגבי מעורבות הורים בבית ספרו …………………………………………………………………………14
      • שאלון למדידת עמדות כלפי תחומים שונים של מעורבות הורים רצויה ומצויה ……………………………………………………………….14
      • שאלון למדידת סגנון הניהול……………………………………………..14
    • הליך …………………………………………………………………………………………15
    • שיטות ניתוח הנתונים …………………………………………………………………..15
    • מגבלות המחקר …………………………………………………………………………..15
  5. ביבליוגרפיה ………………………………………………………………………………………16-19
  6. נספחים
ILS 619.00 – עבור לקנייה עבור לתשלום התווסף לסל הקניות
Rate this download
הפרעות התנהגות חינוך מיוחד יסודי מתמטיקה סגנון ניהול סמינריון בחינוך
« הקודם

עבודות נוספות שאולי יעניינו אותך

  • סמינריון בנושא תפיסת הילד החריג במשפחה הבדואית והשפעתה על דימויה ותפקודה של היחידה המשפחתית">סמינריון בנושא תפיסת הילד החריג במשפחה הבדואית והשפעתה על דימויה ותפקודה של היחידה המשפחתית
  • עבודה סמינריונית בנושא: דפוסי פנאי בקרב בני נוער ערבים בישראל">עבודה סמינריונית בנושא: דפוסי פנאי בקרב בני נוער ערבים בישראל
  • סמינריון בנושא מקומם ותפקידיהם של הצופים במעשי בריונות בבתי הספר">סמינריון בנושא מקומם ותפקידיהם של הצופים במעשי בריונות בבתי הספר
  • סמינריון בנושא חווית מורים את יחסיהם עם המורים">סמינריון בנושא חווית מורים את יחסיהם עם המורים
  • סמינריון בנושא הבנת אמונה מוטעית והבנת רגשות בקרב ילדים בעלי לקות שמיעה בגיל הגן">סמינריון בנושא הבנת אמונה מוטעית והבנת רגשות בקרב ילדים בעלי לקות שמיעה בגיל הגן
חיפוש עבודות אקדמיות
בחר לפי מקצוע
  • בלוג
  • מקצועות
    • אדריכלות
    • אומנות
    • איכות הסביבה
    • אמנות
    • ארכיאולוגיה
    • ביולוגיה
    • גיאוגרפיה
    • היסטוריה
    • הנדסה
    • חינוך
      • חינוך גופני
    • כלכלה וחשבונאות
    • לוגיסטיקה
    • לימודי ארץ ישראל
    • מדעי החברה
      • אנתרופולוגיה
      • מוסר ועסקים
      • מנהל
      • סוציולוגיה
      • פסיכולוגיה
    • מדעי המדינה
    • מדעי הרוח
      • מזרח תיכון
    • מדעים
    • מנהל עסקים, שיווק ופרסום
    • משאבי אנוש
    • משפטים
    • ספרות
    • עיצוב תעשייתי
    • קולנוע
    • קרימינולוגיה
    • תנך ויהדות
    • תקשורת
עקבו אחרינו:
  • Facebook
  • YouTube
סמינולוג
  • אודות
  • מדריך לרכישת עבודה
  • מכירת עבודה
  • שרות לקוחות
  • שאלות-ותשובות
  • בלוג הסמינולוג
שירותים נוספים
  • שירותים נוספים
  • שדרוג עבודות
  • הקלדה ותמלול
  • שרות הצעת מחקר
  • עריכה לשונית
  • ניתוח סטטיסטי
נושאים פופולאריים
  • חינוך
  • מדעי החברה
  • מדעי המדינה
  • מדעי הרוח
  • משפטים
  • פסיכולוגיה
עבודות אחרונות
  • סמינריון בנושא השפעת מידת מעורבות ההורים וסגנון ניהול של מנהל בית הספר על הישגיי התלמידים במתמטיקה בבתי ספר יסודיים לחינוך מיוחד המתמחים בהפרעות התנהגות
  • סמינריון בנושא תפיסת הילד החריג במשפחה הבדואית והשפעתה על דימויה ותפקודה של היחידה המשפחתית
  • עבודה סמינריונית בנושא: דפוסי פנאי בקרב בני נוער ערבים בישראל
  • סמינריון בנושא מקומם ותפקידיהם של הצופים במעשי בריונות בבתי הספר
  • סמינריון בנושא חווית מורים את יחסיהם עם המורים
כל הזכויות שמורות לסמינולוג 2020
seminolog.co.il
גלילה לראש העמוד